Tampil Beraya dengan Dress Murah



Sempena Raya yang bakal menjelang, Zie confirm ramai diantara uols yg dah mula buat persiapan serba sedikit terutama sekali preparation utk baju raya! ^_^ Zie tak terkecuali...hehe.


Baju kurung is a must, tp maybe utk tahun nie if uols nak tampil dgn sedikit kelainan, Uols juga boleh memilih koleksi dress murah untuk tampil bergaya taw, uols :)  Maybe kurang sesuai dipakai pd Hari Raya pertama, tapi pakaian nie boleh uols gayakan pada hari yang berikutnya (Raya kan sebulan)..hehe. Boleh di pakai lepas raya pun iye gak :D

Dah menjadi perkara wajib rakyat Malaysia, biasanya kita akan mengadakan majlis rumah terbuka atau ‘open house’ untuk menjemput saudara-mara dan rakan-rakan untuk datang berkunjung.

Oleh yang demikian, koleksi dress murah ini merupakan pakaian alternatif untuk uols yang mungkin tidak mahu tampil dgn memakai baju kurung. Pd pendapat Zie lah, Zie menggemari koleksi dress keluaran ZALIA (uols boleh menemui jenama ini di laman web ZALORA Malaysia).

 ZALIA menawarkan koleksi dress yg cukup trendy dan sopan serta boleh uols temui dalam tawaran harga yang cukup berpatutan. 


Apa yang tambah menarik, koleksi dress murah daripada ZALIA juga sesuai digayakan oleh wanita bertudung coz potongan dress yang loose dan labuh. Jom kita lihat beberapa koleksi favourite yang mungkin boleh digayakan Uols sempena raya nanti;

::
::
::

Option 1


Option 2

Option 3

Cantik kan? Tak perlu berbelanja besar untuk Raya tahun ini apabila anda boleh tampil bergaya dengan koleksi dress murah online.




Psssttt... Zie sendiri pun pernah beli dress ala ala jubah Zalia di Zalora taw. Kualiti dress yg zie beli ni sangat sangat memuaskan hati Zie. Yg paling best, setiap kali pakai... for sure sanak saudara akan tegur lawa... hehe.

so uols, Jangan tunggu lagi dan jom shopping raya sekarang!




1 comment:

NADIA RAJAMI said...

kck dress pakey ktk ya,, nak kaler merah ya bkenan mek ngga!!..:)