Bila Prinsip Akaun Student Melukis...



Hahahaha....jangan gelak taw tengok lukisan yg aku lukis ni. Semuanya gara gara melayan karenah anak. Mikail dok suruh aku ajar dia melukis keluarga bahagia... adat jadi parent koooo uols. Pandai ke, tak pandai ke kau part lukis melukis ni...tetap gak ko jadikan diri tu pandai... demi anak. Hehehe.

... lepas aku lukis tu, baru dia "pelan pelan kayuh" lukis sendiri... but hasilnya hanya garisan je. Hahaha. Lupa plak nak snap :D Takpe nak, nanti nanti lakaran org lidi kau... kalah lakaran fashion designer... hehehe





Habis melukis... layan Sushi plak. Hihi. Yukimi Sushi. Sepatutnya ada wasabi set ni... tapi 2x koooo aku gi makan, 2x tu gak dia tak bagi wasabi walaupun dah mintak. Hemprhh. Bagi aku lah... apalah maknanya sushi tanpa wasabi. Huhuhu.

....redha je lah telan dgn kicap jepun tu. Huhu. Nasib sedap... hehe.