Suami Ikut Bertukar Ke Digi Postpaid 100 Infinite




Memang dah meant to be husband akan dapat jugak pakai plan Infinite 100 ni kot. Sebab hari Isnin tadi, weols ke Digi Centre. Nak tukarkan plan dari Digi Postpaid 120 plan ke Digi Postpaid 100 Infinite. Maybe disebabkan downgrade plan kot... dari bayar RM120 per month ke RM100 per month.... maybe sebab tu tak dapat kot. Kot ye...correct me if I'm wrong, okay.

...tapi kalau tukar ke Digi Postpaid 150 Infinite plan, dapat ler plak. Sah sah ler weols tak nak sebab bayar bulanan akan semakin mahal. Frust di situ husband. hihi. Question gak why tak dapat, then Digi staff tu kata, tu khas utk selected customers. If nak plan Infinite tu, kena beli number baru or switch (cam dari celcom ke digi) haaa...yg tu baru dapat.

Berlalu ler weols dari Digi Centre tu dengan kehampaan dan balik rumah terus...huhu. 





Tetiba tadi pagi, husband copy paste SMS dari Digi bagi husband offer untuk tukar plan dia sekarang ke 100 Infinite. Cepat² dia Whatsapp Zie untuk check sama ada sama plan postpaid yang Zie pakai sekarang sama tak dengan yang Digi offered tu. 

...of course sama. Apa lagi akuuuuu.... terus do it for him. 



Settled! Accepted offer tu via online je. Awal gtaw kat husband, jangan reply via SMS. Sebab Zie akan buat melalui online. Takut nanti dia salah buat... kang berbayar plak nanti. So.... tadaaaaa! RM0.00 fee untuk pertukaran. No contract. No hidden agenda. 

Now husband dapat dah enjoy tengok online movie with unlimited Internet. Happy koooo dia. Terus dia kata, nasib dia belum lagi switch ke Umobile. Zie memang tak sokong 100% dia tukar ke Umobile. Sebab Zie dah 16 tahun setia pakai Digi....tak pernah tukar number since start kerja. Hanya tukar plan je. Tu yang nak husband pun gitu gak...setia dengan Digi like me ♥

Dari prepaid awalnya... ke postpaid. Dan hanya akan tukar plan lagi sekiranya offer dari Digi tahap WOW. kalau tak wow....kuasa! Haha. Apa² pun... thanks Digi ♥ To husband, ENJOY!



No comments: