Showing posts with label Coca Cola. Show all posts
Showing posts with label Coca Cola. Show all posts

Dapat Coca Cola Special Edition dari Client




Masuk je kerja hari tu, datang ler client boss Zie gendong benda alah ni. Ingatkan untuk boss (tak perasan ianya tema raya), boleh plak tanya dia soalan bonus "for my boss, right?"... terus dia jawap "For you lah. Your mana ada celebrate raya..." Hahaha... tetttt!

...mana ler tahu kan. Hihi. Sesusah je dia pi hantar. 





suka sgt dgn kotak tu. Sangat cantik. Reka bentuk ketupat gitu. Extremely excited zie. Bukan excited dapat cola...tp excited dapat box yg cantik tu. Sayang koo nak buang weh. Hahaha




Inilah dia isi didalam. menurut client boss zie tu, sebenarnya dia tempah masa bulan ramadan yg lepas. Tapi boleh plak benda alah ni sampai selepas raya. Sebab tu lah dia lewat bagi Zie. Hehe. Takpe takpe... janji dapat. Raya kan sebulan. Hehe.

Pape pun, thank you so much, Mr. Jimmy! Appreciate it. Nampak gayanya CNY nanti kena lah gak bagi dia something gak masa CNY tahun depan. Hehe. Give and take maaa. Don't only take jer. Tak elok gitu :P







Cute Seyyyy Pinggan Coca Cola Nih... Red Lagi Tue ^_-



Beli sudah beberapa dozen air bergas utk raya :) 3 jenis air zie dan husband pilih - coke, sprite & mountain dew - Kesemua price for it, weols bahagi 3 (Zie, husband & Minie)..hehe. Baru sama adil keluarkan duit utk raya ^_-

...tp kan, yg bestnya...beli sedozen air coke, dpt free gift koooo.











Tadaa! ini lah dia free gift bila beli sedozen air coke. Actually ada 3 jenis pinggan kecik dari coca cola ni. Tp 2 keping dah husband rembat bawa balik Sri Aman. Zie ambil yg warna merah ni je...hehehehe

Pssst...keesokkan hari, terus bawa gi opis utk di pakai time zie di opis. Hiksss ^_^










Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
MY QURAN DIGITAL
-- Click SINI utk membeli dan
melihat fungsi2 Pen Digital al-Quran.
Miliki pen ini utk memudahkan anda
menghafal dan belajar Al-Quran :)


:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Zie Madini's Teritory Copyright©