Showing posts with label Hadiah Sempena My Wedding. Show all posts
Showing posts with label Hadiah Sempena My Wedding. Show all posts

Dapat Belated Wedding Gift Lagi :) Dari Blogger Farah


Semalam Zie dpt my belated wedding gift lg. Kali ini dtg dari blogger --- Farah :) Thanks dear. Mula² ingatkan document utk syarikat. Dah zie serahkan kat Miss Lu taw. Alih² Ms.Lu kata its for me la...hehehe

...so suprise n happy gitu :P






Hehe...takpe lambat dear. Tak kesah pun...janji dapot. hehe :P




Aminnnnnn...amin ya rabbal 'alamin. Insya'ALLAH dgn izin ALLAH SWT :) Terima kasih di atas doanya ^_- mwah...




Zie dpt 6 pieces alas buat letak pinggan :) Comel kan design dia? Akan zie bagi dillah utk kegunaan dia kat Sri Aman. Coz kat umah zie ni...takde meja makan uols. Umah kecik je. Ruangan dapur hanya cukup² utk ruang memasak sajork ^_-

...belum berenovate lg. Its a family's house. Insya'ALLAH ada rezeki lebih, akan zie renovatekan buat emak :) Pape pun, thanks farah for this gift :) Love it...dillah pun loving it too +__+










Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
BBQ @ ZOO
-- Click SINI utk
Siapa yg berminat utk berBBQ di Zoo.
Disamping itu ada live performance
dan byk lagi acara :) Click banner for
more info ek :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

Belated Wedding Gift :)


Walaupun dah 3 bulan berlalu majlis perkahwinan Zie and Dillah, still lg kooo kawan dillah yg 1 kem dgn dia bagi us a wedding gift :) Awww...sooo sweet ^_^ Belated wedding gift katanya...hiksss.

...ailikeee! :)




Inilah dia yg weols laki bini dpt :) 1 set minuman dari Giacomo brand. Kaler biru plak tue. Kaler favorite dillah...harus kooo dia happy banget terima :P Pape pun...thank you soooo much buat Zaidi Abdullah dan isteri :)

...zie n dillah appreciate it so much! xoxo....





Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
BBQ @ ZOO
-- Click SINI utk
Siapa yg berminat utk berBBQ di Zoo.
Disamping itu ada live performance
dan byk lagi acara :) Click banner for
more info ek :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

Yay! Dpt Wedding Gift Dari Hani :)


Woohoooo...wedding gift mari lagi wooo. Sokka! Sokka! Hehe. Kali ini di terbangkan oleh rakan blogger dari Perlis iaitu Hani :) Alolololo...sesusah jer ^_^ Pssttt...apa lagi. seakan bukak laju² :P hehehe...





Bila bukak courier bagi...sekali tgk di balut lg dgn colorful wrapping paper....ailike! :) So gagah membukak balutan lg :D





Baruuuuu je nk teruja nk tgk apa yg di bagi. sekali tgk...hado balutan lagi. Hahahaha. Bikin suspen je weh...kehkehkeh :D

Rajin nah kau membalut hani oii :P Hehe....





Tadaaa!!! Ini lah yg zie dpt. 1 bigggggg frame yg berwarna putih dan 1 red & black box tisu hasil rembatan dia melancong di Singapore. alololo...time melancong pun dia ingat gak kat zie ea :D

....tenkiuuuu sesgt taw hani :) Zie sgttt sgttt menghargainya. Frame tu nanti, leh lah zie letakkan gamba kawen zie nanti ^_-







Pssttt...really heart this wedding greeting card ni taw. Soooooo cute! Its actually a pop-out card taw. Dak laki n perempuan tu yg pop-out. COMEL! Terharu sesgt zie bila kawan² blogger bersusah payah courierkan wedding gift utk zie :)

....sgttt sgttt zie hargai pemberian uols :) Thank you sooo much Hani & the rest of uols. Love ketat² ^_-











Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

Hado Lagik Dapat Wedding Gift Dari Blogger... Yippieee :D



Ingatkan bila dah almost 2 bulan berkahwin...dah takde lg akan recieve a wedding gift. sekali tgk...hado lagik kooo. Wahhhh.. sokka! sokka! Hehehe. 1st time tgk pos laju nyer box taw...so ada jakun sikit la. HAHAHA :D

Oh ye, hadiah ni dari blogger adik, Siti Hajar. Dia lah the one yg supposed to be my maid of honor. Tp boleh plak dia kawen awal lg dari zie.

Itu yg buat dia cancel jd pengapit zie. HEHE :D






Dalam dia ada pink paper back ni. Harus kooo dia bagi zie kaler pink. Aja ni kan penggemar pink tegar. so gunakan kuasa veto pink ler nih...heheheh :D





Inside paper bag tu plak, hado ini :) Wahhh....jam dinding weh ^_^ Ailike!





last sekali her kad jemputan utk majlis kesyukuran sempena pernikahan dia :) alololo...w/pun aja tahu zie tak dpt nk attend, tp still gak dia invite sbg tanda zie tak di lupakan.

awwww...terharu la :D Thanks banget aja for the wedding gift. Akan di letakkan kat dlm bilik kat rumah weols di Sri Aman ^_-










Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
MY QURAN DIGITAL
-- Click SINI utk membeli dan
melihat fungsi2 Pen Digital al-Quran.
Miliki pen ini utk memudahkan anda
menghafal dan belajar Al-Quran :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

Gift Dari Blogger Dieba :)



masuk² je kerja aritu, terus dpt parcel ini :) Dari blogger Dieba. Katanya hadiah sempena my wedding...alolololo. sooo sweetttt. Thanks dieba syg :)





Zie dpt this super nice Pashmina shawl. I love the color tone taw.





see...lovely tak shawl tu??? Actually zie nk straight away pakai...tp renyuk plak shawl tu. tu yg main gitu je kat kepala..hehehe. Frankly speaking, Zie mmg nak beli shawl pashmina berkaler ginie taw.

...utk zie padankan dgn baju kurung zie yg tgh zie pakai dlm picture tu. THANKS BANGET DIEBA! Love you dik...hehe








Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Firzara Collection
-- CLICK BANNER utk
membeli pakaian2 muslimah,
product kecantikkan, perfume
dan byk lagi :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©