
Haaa...tu lah kau mamat. Lenkali, if dating dgn awek bertudung...if awek bertudung tu free hair depan kau. Kau tak yah ler sibuk² nk update pic² uols gi huha on the spot. Kan sudahnya TERRRRRupload yg tak sepatutnya di upload.
...kan dh tak pasal² kena dumped. Adeh!
Fida buat keputusan ini tanpa berbincang dengan Mamat, tidak takut Mamat marah kerana tahu melalui media? - soalan dr media
“(Ketawa) Fida harap dia faham keputusan Fida. Itu sahaja & kami bukan’nya ada hubungan sah macam suami isteri atau apa apa dan keputusan ini untuk kebaikan Mamat juga. Kami baru mahu menapak dalam dunia seni” - jwp fida
Haaa...betul tu Fida. Bkn suami isteri pun kan. So tggal mentah² gitu je la. Biar dia tahu betapa sakitnya hati kan kan...hehe. wahhh...batu api ai kau noks! HEHE. Tp tak dpt gak blame mamat 100% cik adik oiii.
...salah kau jugak. Haiyoooo

Hehe...memandaiiii je kau ek Zie. Hehe. Tp if zie di tempat Adda. For sure nyer zie akak say gitu dlm hati kat Mamat...hihi. Keji keji :P
Jika benar Fida mengambil keputusan untuk berpisah, saya hormati keputusannya itu. Saya akui semua yang berlaku ini adalah salah saya. Saya pun telah minta maaf kepada Fida, tetapi mungkin dia tidak dapat menerima permohonan maaf itu. Apa yang berlaku adalah tidak disengajakan. Tidak mungkin saya hendak memburuk-burukkan Fida kerana saya sayangkan dia. Saya terima keputusan Fida untuk berpisah. Mungkin ini adalah hukuman terhadap kesilapan yang saya lakukan. Saya anggap semua yang berlaku ini adalah takdir,” Mamat Sepah
Kesian plak baca statement mamat ni. Tu la...lenkali lepas ni, takyah seybok² upload² bagai. Just simpan je utk diri sendiri. Kau tu dh artis skrg. Dan dan lg berkapel dgn artis gak.
...for sure jd tumpuan semua org.
“Saya tahu Fida seorang yang jujur dan tidak pandai menipu. Jika dia kata mahu memutuskan perhubungan kami, saya percaya dengan kata-katanya itu. Tetapi, saya mahu Fida berjumpa dengan saya dan katakan yang dia ingin berpisah. Jangan hanya beri kenyataan kepada pihak media. Saya rasa caranya itu tidak betul. Ketika mahu bercinta, kenapa boleh bersemuka? Apabila hendak putus, mengelak daripada berjumpa pula. Saya mahu Fida putuskan hubungan ini secara baik,” luah Mamat
Haaa...SOKONG MAMAT kat part --- "ketika mahu bercinta, kenapa boleh bersemuka? Apabila hendak putus, mengelak daripada berjumpa pula" ....YUP YUP! setuju². Rasanya fida tak nak bersemuka sbb takut nnti hati dia berbalah bagi whether nk break or not.
...haaa gitu. rasanya lah...hehe :D
Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::
MAGNOSITE CLOSET
-- CLICK BANNER utk
membeli pakaian-pakaian yg
ala korean fashion, handbeg
dan byk lg. Dgn harga yg berpatutan
taw :) Semua cantik-cantik belaka ^_^
:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::
Redbloodsnow Copyright©











