Showing posts with label Mamat Sepah. Show all posts
Showing posts with label Mamat Sepah. Show all posts

Mamat : "Fida Perlu Bersemuka Dengan Saya"



Haaa...tu lah kau mamat. Lenkali, if dating dgn awek bertudung...if awek bertudung tu free hair depan kau. Kau tak yah ler sibuk² nk update pic² uols gi huha on the spot. Kan sudahnya TERRRRRupload yg tak sepatutnya di upload.

...kan dh tak pasal² kena dumped. Adeh!


Fida buat keputusan ini tanpa berbincang dengan Mamat, tidak takut Mamat marah kerana tahu melalui media? - soalan dr media

“(Ketawa) Fida harap dia faham keputusan Fida. Itu sahaja & kami bukan’nya ada hubungan sah macam suami isteri atau apa apa dan keputusan ini untuk kebaikan Mamat juga. Kami baru mahu menapak dalam dunia seni” - jwp fida

Haaa...betul tu Fida. Bkn suami isteri pun kan. So tggal mentah² gitu je la. Biar dia tahu betapa sakitnya hati kan kan...hehe. wahhh...batu api ai kau noks! HEHE. Tp tak dpt gak blame mamat 100% cik adik oiii.

...salah kau jugak. Haiyoooo




Hehe...memandaiiii je kau ek Zie. Hehe. Tp if zie di tempat Adda. For sure nyer zie akak say gitu dlm hati kat Mamat...hihi. Keji keji :P


Jika benar Fida mengambil keputusan untuk berpisah, saya hormati keputusannya itu. Saya akui semua yang berlaku ini adalah salah saya. Saya pun telah minta maaf kepada Fida, tetapi mungkin dia tidak dapat menerima permohonan maaf itu. Apa yang berlaku adalah tidak disengajakan. Tidak mungkin saya hendak memburuk-burukkan Fida kerana saya sayangkan dia. Saya terima keputusan Fida untuk berpisah. Mungkin ini adalah hukuman terhadap kesilapan yang saya lakukan. Saya anggap semua yang berlaku ini adalah takdir,” Mamat Sepah

Kesian plak baca statement mamat ni. Tu la...lenkali lepas ni, takyah seybok² upload² bagai. Just simpan je utk diri sendiri. Kau tu dh artis skrg. Dan dan lg berkapel dgn artis gak.

...for sure jd tumpuan semua org.


“Saya tahu Fida seorang yang jujur dan tidak pandai menipu. Jika dia kata mahu memutuskan perhubungan kami, saya percaya dengan kata-katanya itu. Tetapi, saya mahu Fida berjumpa dengan saya dan katakan yang dia ingin berpisah. Jangan hanya beri kenyataan kepada pihak media. Saya rasa caranya itu tidak betul. Ketika mahu bercinta, kenapa boleh bersemuka? Apabila hendak putus, mengelak daripada berjumpa pula. Saya mahu Fida putuskan hubungan ini secara baik,” luah Mamat

Haaa...SOKONG MAMAT kat part --- "ketika mahu bercinta, kenapa boleh bersemuka? Apabila hendak putus, mengelak daripada berjumpa pula" ....YUP YUP! setuju². Rasanya fida tak nak bersemuka sbb takut nnti hati dia berbalah bagi whether nk break or not.

...haaa gitu. rasanya lah...hehe :D









Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
MAGNOSITE CLOSET
-- CLICK BANNER utk
membeli pakaian-pakaian yg
ala korean fashion, handbeg
dan byk lg. Dgn harga yg berpatutan
taw :) Semua cantik-cantik belaka ^_^

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

Fida : " Maaf Mamat tidak berharga.."



Whoaaa! Zie nk gak UP entry ttg kekesalan fida terhadap Mamat Sepah w/pun dh basi. Coz zie baruuuuu baca. Hehe.

Mamat boleh minta maaf, tapi bagaimana dia nak tutup tohmahan orang terhadap saya? Sekalipun gambar berkenaan sudah dipadamkan dari Facebook Mamat, gambar itu sudah tersebar merata-rata. Buat masa ini, saya tak boleh terima Mamat, nak bercakap atau berjumpa dengan dirinya sekalipun, saya tak boleh. Mamat pernah cakap, dia sayang saya. Saya tak faham apa erti sayang bagi Mamat. Jika benar-benar menyayangi saya, beliau seharusnya memelihara air muka dan maruah diri saya. Justeru, saya amat-amat terkilan dengan sikap Mamat, sangat kecewa dengannya

Bagi saya, sekiranya Mamat berasakan dirinya bersalah, dia harus minta maaf dengan ikhlas, tak perlu mempertahankan dirinya lagi. Kesungguhannya saya tak nampak. Maaf Mamat tidak berharga. Dia tak mampu mengembalikan maruha saya yang tercemar. Saya tak pasti di mana pengakhiran perhubungan kami nanti. Saya berasakan diri ini seolah-olah teraniaya.

Maybe ini kot "petanda" yg mamat ni bukan lelaki yg baik utk Fida kot. Kottt aje lah ea uols :D Pape pun, kesian giler lah kat Fida. Teruk dia kena hentam dek masyarakat gara-gara mamat TERRRRupload gambar tersebut.

...Bg Zie plak, dua-dua mereka salah. So Zie tak memihak sesiapa ^_^











Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

Mamat Sepah : "Saya tidak nampak rambut Fida yang terdedah disebabkan spek mata hitam dan masalah mata saya"


**All pics credited to OhBulan**



Ingat lg kan ttg entry si Fida yg tak bertudung ni kan? Gara-gara Mamat tak sengaja TERRRRRupload gambar tersebut di FB dia. Well, ini dia Mamat nyer OFFICIALLY explaination ttg kes tersebut :)

“Ketika saya menangkap gambar Fida, saya memakai spek mata hitam dan umum tahu saya ada masalah rabun. Saya tidak nampak rambut Fida yang terdedah disebabkan spek mata hitam dan masalah mata saya.” - Mamat Sepah

Hadoii kau ni mamat oiii. Cam lawakkkkkk je Zie baca statement dia tu weh. Yeke tak nampak??? Haipppp! :D


“Secara jujur, saya tidak pernah lihat rambut Fida. Bagi saya kereta adalah tempat privasi, dan mungkin ketika itu Fida berasa panas dan sedang membetulkan rambutnya semasa saya mengambil gambarnya.” Mamat Sepah

Iyo lah, jang...iyoooo. Tak perrrrrnahhhh lahhh. Tp kesian taw fida. Hemprhhh...









Haaa tu ek uols. Mamat n Fida gi bercuti bukan berdua ek. Tp beramai-ramai. Siap ada family Mamat gak. So namo la nk fitnah Fida n Mamat gi bercuti berduaan lg ek :)










Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
MISS IZZATI BLOG
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-->> Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

Mamat TAK SENGAJA Upload Gambar Fida Tak Bertudung Di FaceBook



Menurut cerita daripada sumber terapat, Mamat dipercayai tidak sengaja mengupload gambar Fida dalam laman Facebook - Sumber dari OhBulan

Ade ke pulak boleh TERRRRRupload di FB ek, Mamat??? Hemprhhh....






Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

Fida: "Itu Hak Dia Utk Bersuara!"



Kes si Adda dan Mamat sepah ni dh mcm kes Khairul Fahmi dan Elia je arr. Saling berbalas statement. Mamat siap nk junjung Quran bagai plak tuee. Adoiiii makkk...malu arr ginie. Tak yah arrr berbalas statement through media utk tegakkan kebenaran ar.

...settle di antara masing² je la.




Si Fida a.k.a kekasih baru mamat lak...nasib baik dia ok je dgn kes dorg ni. If zie la kan...sure sentap wooo kat kedua² pihak....hehe.



“Itu hak Adda untuk bersuara. Mungkin Adda lebih kenal Mamat sebab mereka dah lama kenal. Fida ini baru saja kenal Mamat,”

“Terpulang kepada Mamat, kalau dia nak berubah daripada apa yang ramai sedang perkatakan sekarang, insyaAllah perhubungan kami akan bertahan lama. Selagi tak berlaku kepada Fida, kami akan kekal sebegini.” - Fida


Tu la kan Fida. Setuju dgn statement Fida ni. Harap si mamat tu plak tak mensia²kan perempuan sebaik Fida ni. Dah dpt "permata" dah kan...so jd elok². Kikis sikap player spt yg org dok kata tu.

...pape pun, hope tak akan ada lg isu berbalas statement lg.








Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Blog Ieyra
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

Fida dan Mamat Sepah Bercinta?



“Dalam tempoh mengenali satu sama lain ini, saya & Fida tak berani lagi nak mengaku bercinta. Kami lebih selesa mengatakan hubungan kami erat, memang baik. Bukan apa, kami risau juga kalau terjadi apa-apa, kan. Andai kata ditakdirkan, insyallah jodoh kami tidak ke mana,” - mamat Sepah

Oooo still dlm proses kenal mengenali each other. Alaaa...nanti karang² couple mapel ler tue...hehe. Pape pun, if Fida n mamat jadian...suka la. Sorg giler²...sorg lak ayu sopan santun...

...so akan saling melengkapi ler jwpnya ^_-








Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Myra Jay Blog
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

Nak Tengok Awek Mamat Sepah Tak?



Wahh kau mamat, cun tueee awek kau. Camne weh ayat power kau usha dia ek? Nak gak taw...hahaha. Seee uols, jgn ingat mat lawak takde saham nk ngorat awek cun ea. Minah yg di gosipkan awek si mamat tuh adalah adik kpd Rody Kristal, Nur Syuhada.

So guys out there... nak awek cun? Sila join Raja Lawak. hahahaha :P










CLICK HERE!
For More Pictures ^_-












Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Blog Adorable Muslimah
-->> Click SINIif ingin
membeli barangan2 seperti
tudung, blouse, body mist,
innershirt etc khas utk
muslimah2 sejati :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-->> Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©