Pre-Married Thingy :P


Ahad lepas, Zie n Dillah gi kat Supermall market. Beli barang² dapo ar. Pssstt...praktik nih weh. Leh nnti x janggal time dh kawen karang...hikhikhik. Cehh...mcm lah zie x pernah bbeli brg² ngan minie ek...lalalala

:P Blueksss...




Ayam mesti ado n harus di beli. kalau tidak...Zie nk makan ape weh. Almaklum ler...non-vegetarian. Aharksss!!! ^_^




Makanan utk nyau² Zie pun harus ADO gak ar. Kalau tidak...bingit tinga ko dgr dorg ngiyau...hehe :P Adehhh dillah...tegak bebenor ko syg oiiii. taw ler polis.

...leh x jgn tegak² sgt time bergambo??? Lalalalala :P




in 2011 in month November (maybe 11/11/11 kot :P) We will become husband and wife...aminnnn. Lame lagi...hiksss. Doa²kan kami ea uols...thank you. Mwahhhhhh...











Princess Redbloodsnow Copyright©

10 comments:

.::Wanie::. said...

wah... so cute :))

Anonymous said...

amin..doakan jadi husband and wife pada 11/11/11..:)

zazahashim said...

wah yunk..ko nak kawen on 11/11/11 ker?buffday hubby aku tue weh..waaaaaa...lg naik tocang la dia..mesti eksyen lebey tue..huhu..

psssttt, aku de tunjuk blog ko kat dia..dia ckp ko lawa weh..jelez aku..haha..=P

Redbloodsnow said...

♥ CIARE
-->> hahaha...insya'allah boleh cia. Insya'ALLAH...hehe

:P

♥ ZAZA
-->> Whoaaa!!! yeke tuh tarikh lahir laki ko. giler glamer tarikh die lahir ek. dan² lg tuh tarik nikah aku;insya'allah; laki ler over jek die eksen ngan ko ek...hahaha


ehh ko tunjuk blog aku kat laki ko ek. haaa kan x pasal² je die puji aku. teros kejelesan ko ek...hahaha. pssttt nk bermadu lebah ah ngan ko...wewwiittt.

larikssssssssssssssssssssssss!!! ko jd bazooka kan kepala aku weh...hahaha

cn said...

chanteq tuh
11/11/11..
booking date tuh je la kak zie..
wedding of da year gitu..

pRincESs_N said...

11.11.11..hantaran pon 11k laa yunk...lalalalala

Softtouch [Hanim] said...

bagus2...dah berlatih...ala zie skjp jer tu..pejam celik dah nk kawin...wah senang je sy ckp yer...
padahal org yang menunggunya lama...he he he

ceksumolek's said...

20/10/2010 pun cantek gak sis. hehee~

Najwa H. said...

ok, lak tolong doa.

tapi boh lupak nak nyeruk indaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.. :p

cop kad kawen sigek k kamek ah!

Izzatul Azma said...

hehe. ko dh booking tarikh tu, mmg aku kena cari tarikh lain la gtu :P