Time Tengah Nak Budget² .... Baru Adeeeeee Jek Jualan ½ Price, Huhhhh


Kali nih out bersama² dgn adik, kakak dillah and anak² buah dillah. Leh dikatekan family's out ler konon konon...hehehe :P

Uiiii...merah bibir.






Yg nih the only gambar adik, kakak n anak² buah dillah. ade 2 lg yg ikut tp x nampak dlm pic. Pasalnyer dorg x nk di gambar. tuh yg candid sajork..hiksss :P







Pd Kuching peoples sure taw kat wisma satok mall, ade ½ price sales. Whoaaaa...rambang mate aku tgk wehhh. Gerammmmmm pun ade gak sbb x leh nk merembat itu ini.

...setan shopping dlm diri kene ikat dgn rantai. akan di bebaskan after tarikh 11.11.11...hahahaha.





Seee Loreal, Maybelline n Garnier pun ½ sale taw. Tp x semua product dorg ½ price kan lah. pandai gak dorg ek. Zie dok intai² ade x maybelline mineral powder yg super mahal tuh.

...tgk tgk...nan ado ler plak.





So zie merembat watershine lipstick jek lah. Dillah lah rembat loreal for men tuh. Ckp x nk gune loreal...ngiyau² nk gune garbier dulu. Alih² beli gak loreal ea ko syg..citttt :D. Cakap x serupe bikin weh...hahaha






Inilah die lipstick watershine zie. Select kaler Honey Pink :P Lipstick n kaler yg zie gunekan dr zaman berzaman...ceaaa. bunyik cam lame nah. OVER :P Dillah yg belikan utk Zie. Thanx syg...mwahh mwahhh.


















Princess Redbloodsnow Copyright©

11 comments:

alamfanacinta said...

Zie, kat kl nih ade tau jual half price mineral loose powder maybelline tuh time warehouse sale...dpt dlm rm24+ je la.. yg lama punya blom habes pn aku rembat gak yg baru...hahaha~

Aini said...

wow! separuh harga? Bestnye... Rugi kalau tak bli time sale cam tu kan..

shahrul said...

hahaa...Loreal ManExpert tuh memang ok ah kak..saye pon pakai,tapi bukan yang tu ah...memang bes..saye dah dapat rase sikit beza nye..
kalau Abg Dillah gune,msti ade prubahan la kak..

:p

Unknown said...

uish...gila ah smpai sparuh harga...

adoyai.. ea?
dillah pkai loreal men tuh jg eh...
mr mikko pn sma darl...

hihi... xnak kalah tuh...

Amiha Ayu said...

honey pink mmg cannnteeekkk!!!
akak pun suka sbb dia mcm sweet je kan?

pRincESs_N said...

beshh gilerr ade sales....lame x pegi sales cmni...

wahh..lame tu yunk nk sekat smpai 11.11.11...

zazahashim said...

dah lame x membeli brg makeup sbb aku dah x makeup skrg..xde mood weh nak cantek² klau ko asyik dok wekkkk wekkkk..huhu

ardinihumaira said...

zie!

omaigod.. omaigod... omaigoddd...


aku ghase cam aku kena durian runtuh je. baru tadi aku p beli lipstick ni weh. giler aku terkujat ni. sama ah lipstick kita. aku pakai sejak bulan lepas masa raya, aku wat beraya. fuhhh aku rasa aku epiiii ahahaha.. lipstick kita sama :)

cn said...

anin pengguna loreal tegar tau...

:-: LilacMessy :-: said...

peminat fanatik la katakan.. seb bek 11.11.11, kalu x kompom akak rembat sato troli.. kn3..

:P

zh-ena said...

pilihan colour yg sama dgn ena
taste kita sama la
tak suka colour yg over2 sgt