Casing Terbaru Untuk iPhone Saya






During lunch time sempat gak koooo aku bawa amoi ni pi shopping. Amoi ni jenis yg ON je. Jadi driver tak bergaji pun.. ON gak. Hahaha. Aku ni semakin usia semakin nak senja ni, sangatlah kemalasan kooooo nak drive. 

...nasib ada yg sudi jadi driver. Hehehe. Mula mula ingat nak beli seluar utk pergi kerja kat H&M. Alih alih takde yg berkenan. Dari niat asal nak beli seluar, terrrrbeli benda alah ni ler plak...

::
::
::
::




Hehehe... casing handphone utk iPhone 6s Plus zie. Kebetulan ada sales half price. Apa lagi noks... menyambar ler jawapnya. Lagi lagi ada warna black red... terus mata jadi kelabu. Hahaha




Since box utk letak casing tu jenis plastik keras, sayang ler plak aku nak buang. Duit gak tu weh...hehehe. Tak baik membazir if benda alah dah kau recycle... betul tak?





So jadikan dia tempat letak chop :P Chop stand yg disediakan hanya satu je. Kebanyakkan chop bersepah je dalam kotak. So ambil yg paling kerap diguna...letak kat box casing tu tadi. Seee... happy je box casing tu sebab diri dia tak dibuang....hiksss.






Tadaaa.... baju baru buat iPhone kesayangan Zie. Hensem je Vegeta dalam gambar tu weh... eh! Hahahaha :P Ye ye ye...aku giler vegeta. feduliks...




2 comments:

eima said...

kreatif juga tu ... nampak sgt hp u tu besar sampai chasing je muat letak cop

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Hihi .. bena ya ..ktk tok kreatif juak .. berinovasi .. bena ya selagi dpt diguna .. kita guna owh