Melawat Rumah di Briged PGA Batu Kawa




Adat ler bila weekend or cuti umum.... ada ada je agenda kekeluargaan. Hehe. Time ginie je baru dapat luangkan masa sepenuhnya dengan family kooo uols. Kalau time kerja, balik kerja dah keletihan. Mana nak uruskan kerja rumah lagi...

...so, during weekend or public holiday lah consider a perfect gateway utk kau dgn keluarga kau :)




Since lama dah aku dan Mikail tak menjengah rumah weols di kem, rasanya nak masuk 3 bulan kot tak ke sini. Sebab sibuk uruskan nenek...kan tak sihat, kena lagi masok hospital. So memang takde masa aku nk menjengah rumah weols kat kem.

....hari sabtu minggu lepas (bukan sabtu ni tadi ea...), baru bertandang lagi ke sini シ



Selfie kejap. Hehehe. Suka aku dgn suasan di kem ni. Aman damai je... sunyiiii je rasa. Utk org yg jenis mcm Zie yg suka pada suasana kesunyian... kat kem ni mcm such a perfect place to stay シ Alangkah bestnya if hari hari duduk sini...

....aku ada alasan tersendiri why tak stay sini and still stay kat rumah emak. Tak perlu lah tanya ek... hehe.






Wefie dengan suami plak...hehe. Husband zie kan... alahai... di pi gunting rambut style gitu, terus jadi cam kebudak budakkan je figure dia. Haishhh. Idok sukaaaa... kang ada yg tetiba dok keluar statement "..ni adik dia ea"... huhh! selalu kena taw.

...kena kat kawan kawan emak arrr. Yg tak pernah jumpa weols. Huhu. Sodihhh...




Kali ni weols tak stay kat sini. Weols just singgah kejap je jengguk rumah sebab husband still dlm proses mengecat bilik. Rumah ni kalau tak di cat dalam dia... tak tahan kooo aku dgn bau, ermm... camne nak terangkan in BM ek. If dalam bahasa sarawak, dapat je aku terangkan bau camne tu Hahaha.


...org sarawak kata, bau bekum... hehe. Sorry, tak tahu in BM apa. Hihi. Once dah selesai cat, baru start lagi stay kat sini during weekend.




1 comment:

Fina said...

zie...bau bekum = bau kepam mun sidak seberang nun madah...