Showing posts with label Eye Mask. Show all posts
Showing posts with label Eye Mask. Show all posts

|| Product Review || Watson SPA Warm Eye Mask


Kali ni Zie try eye mask brand Watson ni plak. SPA Warm Eye Mask with Chamomile Aroma menjadi pilihan Zie. Kan sejak dua menjak ni mata Zie semakin hari semakin menyerlah eye bags dan "panda" dia. Gara² tak cukup tidur dan rehat.... mata jadi sangat sangat lesu dan tak bermaya. Adat bila kau still ada anak kecik.

Jadi Zie perlu manjakan mata 2-3x dalam seminggu. Takde lah dia merajuk dengan Zie nanti kan. 




Haaa...gini rupa dia dia. Cam penutup mata bila kau nak take a nap tu eh. Hihi. Comel! Satu kotak tu ada 5 pcs eye mask. Yang magiknya kan, once kau bukak plastic bag dia tu....once eye mask tu dah terdedah dengan udara, automatik kooo dia mula memanaskan diri sendiri. Hihi.

Jakun sekejap Zie. Actually masa beli tu Zie tak perasan pun nama eye mask ni. Main rembat ye. Actually sejujurnya Zie carik yang jenis cooling. Terbeli yang jenis panas....pakai je lah, Jangan membazir. Hihi




Pakai dalam masa 10 minit gitu. Tahap kepanasan eye mask tu amat menyenangkan. Terasa terang mata lepas pakai. Fungsi warm eye mask ni adalah Melembabkan, menenangkan, mencerahkan dan menghilangkan mata yang letih.

Sesuai dipakai time kau tengah berehat di pejabat pada masa rehat lah ye. Zie sampai tertidur²! Hihi. Bau aroma Chamomile dia amat menyenangkan and sooooo relaxing. Hilang stress sekejap. Chamomile kan stress remedy gittew.

Habis ni nanti, nak try yg jenis cooling plak.... selamat mencuba, uols! XOXO



Hope Eye Mask Ini Dpt Hilangkan 'KePANDAan' Mata Zie :)



Disebabkan mata Zie ni SUPER PANDA. Dan Zie tak nak nanti org tersalah ingat zie ni panda betina...sooo harus kooo zie beli products utk hilangkan/kurangkan my dark circle ^_-






Sampai sudah barang yg di beli. Oh ye, Zie beli secara online je...hehe.





Haaaa, ini lah dia benda alah yg zie beli. Eye Masks utk mata pandakuuuu...huhu :D






Zie beli di kedai pengiklan zie iaitu kedai Alinac Shoppe ^_^ Siapa yg ada masalah mata panda cam zie...meh ramai-ramai kita borong Eye Mask ni ek :)












Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©