Showing posts with label Maternity Leave. Show all posts
Showing posts with label Maternity Leave. Show all posts

Maternity Leave Untuk Eskinol by Zie Madini Online Store


Khas buat customers zie dari Eskinol By Zie Madini facebook page, online store Zie akan zie tutup selama 1 bulan 14 hari bermula dari tarikh 18.3.2019 - 30.4.2019 sebab nak beranak dan berpantang time tu. Online business zie akan resume back on 1.5.2019 ye. 

18hb tu, Zie dah admit masok sepital dah. 19hb plak... Zie akan di beranakkan secara caesarean ^_^  Doakan semoga dipermudahkan urusan zie bersalin nanti ye uols. Thank you so much in advance. XOXO.




1st Day Working Selepas Bercuti Panjang



 

Wuarghhhhh **yawning** Malasnyaaaa rasa diri ni uolsss. Dah lah semlm Mikail tido tak lena. Terpaksa bersekang mata. Kena plak dgn hari ni zie dah start bekerja semula after a longgggggg maternity leave...hehe (2 bulan je). Syorga kooo makan gaji free selama 2 bulan...hohoho

...Errmmm nak mulakan paperworks yg mana dulu ek??? **sambil buka KIV drawer** Menimbun kooo kerja aku :( Nak settle akaun dulu ke apa ek? Name je ada pembantu time zie maternity leave...tp still gak keja zie menggunung...hemprhhh.

...buat mana-mana kerja yg urgent dulu je la. Pastu baru settle accounts utk 3 companies. Sure longlai bdn balik kerja karang. Well...busy mode is on. No time for blogging :(










Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::




Zie MadinCopyright©

Tak Lama Lagi Start Kerja Sudah






Seminggu lebih je lagi tinggal cuti bersalin zie. Pastu...kembali ke alam bekerja dan bermulalah kehidupan sorg wanita yg bergelar a working mom :) Adakah zie ready utk semua tu? Kompom punya akan penat giler zie nanti. Coz uols pun dah sedia maklum zie nyer paperworks camne...

...aduhaiiii. Frankly speaking, zie ada a lil bit worry about it taw. Takut tak leh cope :( Takpe takpe...be positive! I can do it! Hazizah maaa. Sure boleh...hehe. Gamebate! ^_-






Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
BLACKRIBBON CLOSET
-- Click SINI!!! Tempat mejual handbag,
tops, jacket, perfumes, dress dan byk lagi.
Lawa-lawa taw. Jom shopping!

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

Dok Asyik Tanya Je...Nah, Aku Apply Sekarang :D


**Click photo utk enlarge**



Haaa...boss dok asyik tanya manager bila zie nak apply maternity leave. Nih zie apply, nak sgt tahu bila zie nk start maternity leave..hehehe. Actually nak apply time puasa karang coz zie kan dijangka bersalin lepas raya (5/9/2012)...

...tp itu lah. Bila boss dok tanya². Risau nah dia kan...hehe, rasakan ler dorg 2 bulan kooo aku cuti bersalin...kehkehkeh. Harap² dorg ambik temporary staff utk ganti tmpt zie utk sementara.






Tp bila dah less weekend n public holiday...rupanya 41 hari je actual days...huhuhu. Takpe² janji boss kasi 2 bulan utk matenity leave. Cukup ler tu...pantang pun dh hbis gak dah masa tu, kan :) Pssttt...sejujurnya, takut seyy zie nk bersalin.

...Tak dpt zie nk bygkan ^_^ Ngee. Tp dlm masa yg sama, teruja pun hado. Tak sbr nk tgk muka anak weols..hehe :P









Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Blog Ieyra
-- Click SINI to view her
blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?