Showing posts with label Ombak Rindu Movie. Show all posts
Showing posts with label Ombak Rindu Movie. Show all posts

Yippieee!!! Dapat Sudah Tgk Ombak Rindu Secara FOC :P Nak Tgk Gak Tak??? ^_-


Zie sgtttt sgtttt berterima kasih dgn si Ann ni haa. Dia tahu yg zie dok ngidammmm sgt nk tgk Ombak Rindu. so terus dia ngiyau gtaw zie kat YoutTube ada full movie Ombak Rindu.

So ape lg weh....terjah teros! Hahahaha






Memandangkan Zie time kerja tak leh nak tgk movie, so i download this youtube video using youtube downloader ^_- Pada siapa yg takde youtube downloader tu...haaa, SILA JELES! Hahahaha :P

...Apa? Nak gak ek? eleh...org hado, kau pun nak hado. Hehehe. KIDDING! Nah...sila download for free YouTube Downloader kat ---- SINI :)









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog WAWA
-- Click SINI utk
view her blog :)


:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

Not In Cinema Lagi Dah :(


Haaa...awat pepagi kasi muka monyok dgn muncung mcm itik tu ek? Wanna know why??? Cuba baca tajuk entry ni, for sure dh uols leh teka kan. Uwaaaaa... Filem Twilight Breaking Dawn Part 1 & filem Ombak Rindu dah takde dlm cinema lg dah arrrr.

...eeeee, heartbrokennya zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(


Zie: Itulah syg. Dari arituuuuuuu lg saya ajak syg
gi tgk, gi tgk. Takkkkkkk gak nk temankan tgk. Itu
lah ini lah alasan. Sekarang..haaa tgk, huh! **sambil jeling dillah**

Dillah: Alaaa...Tgk kat DVD je lah nanti, yang.

Zie: DVD dgn wayang, mana sama!

Haaaa...kan dah kena bebel time-time tueee jugak. Laki aku ni kann...eeeeee, geram okeh. Sgtttttt lah liat bila di ajak tgk wyg. Dari zaman bercinta sampai lah zaman berlaki bini, still gak liat dia nk tgk wyg.

...dasar ah. Nak merajuk 44 bulan lah macam ni...hehe





Alahaiiiii...Breaking Dawn. Alahaiiii.... Ombak Rindu. Menjawap lerrrr tunggu DVD cetak rompak di pasaran, eh! Hehehe. Eleh kau uols...mcm lah uols tgk DVD ori...porahhh! :D

...KIDDING! Ok la ok la...tunggu DVD ori di pasaran. Lama lg ler jwpnya nih :(










Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Amy Ameera Make-up
-- Click SINI If interested
nak gunakan khidmat andaman
utk majlis2 uols :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

Yayyy!!! Pergi Tengok Ombak Rindu. AT LASTTT!!! Hoho... tapi Alih-Alih



Muka manyak happy woooo bila nk di tgk wayang semalam (Ahad). Nak tgk citer Ombak Rindu spt yg di ngiyau² zie last week..hehehe. Dlm hati manyakkkk bunga² gitu. Mmg tak sabo :P






Seharusnya heret suami tersayang...hehe ^_^ Tp sebelum itu, weols gi ke rumah emak mentua dulu :) Tapi kan....bila dh balik dr umah emak mentua zie....alih² Dillah bagi statement cam gnie plak...


Dillah: Yang, postpone ke hujung bulan tgk Ombak
Rindu, boleh tak? Saya letih la.

Zie: Haaa??? Postpone lagi? **buat muka**
Dillah: A'ah. Boleh ek? Cam tak larat je nk tgk wyg.

Zie: **sigh** Ok la kalau gitu

Uwwaaaaa...menangis dlm hati zie bila dillah postpone kan lg tgk Ombak Rindu. nak buat camne kan...suami letih. Takkan nak paksakan gak, kan?





So menjawap laaaaa Zie KEMPUNAN lg nk tgk movie Ombak Rindu ni....tsk tsk tskkk :( Takpe la...if dah takde di cinema lg, tgk kat DVD je la **statement isteri solehah...ceaaa. HAHA**









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
TRIOLICIOUS COLLECTION
-- Click SINI :) tempat menjual
pelbagi jenis shawl yg sgt cantik
dgn harga yg murah je :) check it
out uols yg penggemar shawl ^_-

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorgd
rdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

Nak Heret Suami Pergi Tengok This Movies Nanti



Tak sabarnya nk tggu hari sabtu ni menjelma taw. Wanna know why??? Its becoz...my husband balik Kuchinggggg! Yayyyyy! 2 minggu tak jumpa okeh coz dillah have to attend OPS.

...so once dia ada kat Kuching nanti, zie nk ajak dia tgk 2 movies kat bawah ni :D











Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1




...dan Ombok Rindu. Hehe...belum lagi koooo zie tgk hot movies tu ^_^ FYI, kedua² movie tu adalah my favorite novels gak taw. Kedua² novel zie crazy gila. So thats why zie MUSTTTTTTT tgk movies tuh.

w/pun ada sedikit kelewatan. HEHE. Janji tgk ko noks. Tak pun just watch thro DVD je ^_^ Ngeeee....









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
BBQ @ ZOO
-- Click SINI utk
Siapa yg berminat utk berBBQ di Zoo.
Disamping itu ada live performance
dan byk lagi acara :) Click banner for
more info ek :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

Astagfirrullahal'azim.. Mengucap Panjang Zie Tgk Salah Satu Babak Dalam Filem Ombak Rindu :(





Babak intim di atas ranjang dgn keadaan maya karin berkemban gni...bagi Zie, cam kureng berkenan je di mata Zie tgk. Ye lah...kita ni org melayu, beragama islam lagi tu. Berlakon dlm keadaan gnie....hemprhh.

...kita bukan org putih. Entah lah, tak berani plak zie ckp lebih-lebih. Zie ni bknnya nk perasan bagus or perasan alim ke ape benda. It just...adegan begini begini...??? hemprhhh.

Uols pkir lah sendiri...




P/S:
If zie jd bini Aaron Aziz
Sumpah Zie TAK AKAN approve
laki Zie berlakon gnie-gnie.
EVEN only lakonan...mendidih
gak wooo hati tgk.












Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Aisumi Blog
-- Click SINI to view
her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

Tak Sabarnya Nak Tgk Movie Ombak Rindu :)



Eeee...tak sabarnyaaa Zie nk tggu filem ni main kat cinema. Coz trilogi novel Ombak Rindu adalah novel yg paaaaaalinggg Zie suke. Setaraf dgn kegilaan zie dgn novel trilogi Laksamana Sunan ^_^ Ngeee...





Maya Karin memegang watak Izzah. Siapa yg follow up n baca setiap novel-novel bersiri Ombak Rindu ni, sure tahu jalan citer novel ni best giler. Zie baca mmg sampai nangis-nangis okeh. Penghayatan yg power kau! HAHA :P

...thats y zie tak sbr nk tgk filem ni. Adakah sehebat novel? We'll see... ^_-









Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
Cerita Erina
-- Click SINI utk view her
blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
-- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©